יום שני, 27 ביולי 2009

תוכנית מסודרת ומעקב חדשותי - טיפים לסוחר המט"ח המתחיל

בלוג מט"ח: מספר עיצות לסוחר המתחיל במט"ח.

מסחר במט"ח הוא, קודם כל, עניין של השערות מלומדות, ובלעז: ספקולציות. סוחרי מט"ח (ואולי הם לא יודו בכך) בעצם עסוקים כל הזמן בספקולציות שמנסות לנעריך מה יהיה הערך העתידי של מטבע מסוים מול מטבע אחר.
אותם סוחרים מסכנים בהווה סכום כסף נתון, במטרה להפיק רווח עתידי. לא מדובר כאן על השקעה רגילה, מאחר והספקולציה מתבססת על שיקולים פיננסיים, מידע עדכני והיא מתרחשת במשך זמן קצוב וקצר ביותר.
להלן מספר תנאים בסיסיים למסחר מוצלח: הכינו תוכנית מסחר מסודרת והיו מעדוכנים בכל עת.

תכנית מסחר מסודרת. עליך להחליט מה יהיה "הסגנון האישי" שלך במסחר. על תכנית זו לכלול את זמני המסחר המועדפים עליך (זמן החזקה של הפוזיציות, האם מסחר יומי או לאורך מספר ימים וכו'), בחירת צמדי מטבעות, תורת מסחר ומידת התיאבון לסיכון.

כמובן שבשלב התחלתי של המסחר, אי אפשר לצפות שיהיו לך תשובות לכל הנושאים הללו, אבל יש לצפות שהדברים יבואו למקומם יחד עם הניסיון. יש לזכור כי המטרה הסופית הינה לאמץ סגנון מסחר שיהיה נוח עבורך.
היו מעודכנים בכל עת. כולם יודעים שמידע הוא המפתח להבנה של שוק הפורקס, המערב מסחר בצמדי מטבעות רבים ממדינות שונות (ולכן מושפע ממצבן של כללכות רבות בו זמנית).
עליכם לסגל לעצמכם הרגלי למידה ומעקב אחר חדשות ומידע כלכלי: דו"חות כלכליים, שיעורי ריביות, מדיניות מוניטארית, מגמות סחר בינלאומיות, נתיבי השקעה בינ"ל.

תגובה 1:

  1. האם מסחר במט"ח הוא רווחי אם אני משקיעה סכומים קטנים כמו 300 - 3000 ש"ח בין הטווחים האילו מה אני יכולה להרוויח, אשמח לקבל טיפים משמעותיים
    מסחר במט"ח - פורקס

    השבמחק